HTML

Hidrocurt

....

Friss topikok

2008.06.08. 21:18 hidrocurt

Forgetting Sarah Marshall&Uri Geller

Szombaton nem kezdödött valami jól a napom. Azzal indult, hogy reggel 5kor beindult a házunkkal szemben lévő  könyvtár riasztója és amikor végre elhallgatott, akkor már nem nagyon tudtam visszaaludni és csak szenvedtem az ágyban... Délelött nem történt semmi érdekes, álmos voltam és bárhova mentünk, ott általában leültem egyik sarokba és pihentem.

Délután 2kor találkoztam barátaimmal. Úgy voltam ezzel, hogy pénteken még nagyon örültem neki, hogy velük fogom tölteni a szombat délutánomat, de szombat délelött úgy voltam vele, hogy lemondom az egészet és inkább otthon maradok, de végül mégse mondtam le és elmentem(később nem bántam meg, hogy így döntöttem). Na szóval találkoztam velük, elmentünk moziba és megnéztük a Forgetting Sarah Marshall-t. A film eleje nagyon unalmas volt és akkor attól féltem, hogy az egész ilyen lesz és, hogy megint sikerült kiválasztani a legunalmasabb filmet. De szerencsére ez nem így történt, kb 30perc után viszont megállt a főszereplő szenvedése és egy viccesen gagyi film lett belöle. A film után bementünk a városba és sétáltunk kicsit, aztán kiderült, hogy Uri Geller fog beszélni a Széchenyi téren az új könyvéről. És én kiváncsi is voltam Urira, szóval odamentünk megnézni...

Hát nekem róla eddig az volt a véleményem, hogy ő egy olyan ember, aki ezzel a hülye kanál hajlítgatással és egyéb "trükkökkel" nagyon híressé tette magát és mindenből pénzt csinálni. Hát ez igazolódott is a Széchenyi téren, ő egy közönséges csaló és haszonleső. A színpadon kb 10szer elmondta, hogy a könyvből befolyó pénz 100%-a egyik pesti kórháznak megy. Na most ezt ki hiszi el???? Ez annyira szánalmas szöveg volt, szerintem a pénznek maximum a 10%-a megy a kórháznak, de lehet, hogy akkor is egy kicsit sokat mondok. Gellert 10 perc után meguntuk és mindenki hazament.

Szerintem ez egy nagyon jó délután volt, bár annak örültem volna, ha 8 felé nem rohan mindenki haza, hanem kicsit tovább bent maradunk a városban és esetleg beültünk volna valahova. De mindegy, ez így is jó volt.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hidrocurt.blog.hu/api/trackback/id/tr65510212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása