HTML

Hidrocurt

....

Friss topikok

2008.07.23. 16:53 hidrocurt

but I dont know why...

Hétfő este.... Annyira szép este volt, és nagyon remélem, hogy ilyenből még rengeteg lesz a közeljövőben, mert az ember lelkét annyira jól helyre tudja rázni egy ilyen buli és úgy érzem, hogy nekem hétfő este pont erre volt szükségem. Elötte nem voltam túl vidám állapotban, mondhatni kicsit rámtört a depresszió, és még indulás elött írtam is egy smst, hogy nem megyek el és inkább itthon szenvedek, de nem küldtem el és elindultam. Mint késöbb kiderült, ezt nagyon jól tettem. A bulit egy koncerttel kezdtük, nekem bejött a zene, nem tomboltam, inkább álltam egy fa alatt és hallgattam őket, de nekem ez akkor bőven elég volt és így is jól éreztem magamat. Utána ellátogattunk egyik kedvenc kávézómban, ahol ittunk egy Long Island koktélt, aminek a hatását elég gyorsan megéreztem, mert nagyon sok hülyeséget beszéltem, de nem nagyon érdekelt, jól éreztük magunkat és ez így jó volt. A mellettünk lévő asztalnál ült 2 babitsos arc, valami oknál fogva elkezdtünk velük beszélgetni, de egy idő után meguntuk, hogy a két asztal között ordíbálunk, ezért odaültek hozzánk és folytattuk a beszélgetést és az ökörködést. Egy idő után átmentünk egy másik kávézóba, ahol még soha nem voltam. Nekem szimpatikus volt a hely, ilyen kicsit "szoci feelingje" volt a helynek, de teljesen jó volt. Ott még kicsit üldögéltünk aztán szépen lassan hazament mindenki.

Ezen kivül igazából nem történt semmi említésre méltó dolog velem.... Talán annyi, hogy megint elkezdtem tollasozni és ez nagyon jó. Nagyon nagy szükségem volt már egy kis mozgásra, mindennap sétáltam és néha futottam is, de ez teljesen más. Naponta 2órát futok egy hülye labda után és ez nekem nagyon hiányzott. Amikor hazajövök egy edzésről és leülök akkor egy ilyen nagyon kellemes fáradtságot érzek és ezt én nagyon szeretem és ilyen nem volt mostanában. Szóval most ez nekem nagyon jó. Nagyon érzem már a nyárnak a végét és egyre jobban félek az érettségitől, meg ettől az egész évtől. Semmi kedvem az egészhez, vagyis lenne, ha nem lennének még ilyen fölösleges dolgok, mint például szalagavató, ballagás. Ezek igazából nem is fölösleges dolgok és biztos, hogy jók is lesznek, csak ezek elött heteken át fog menni a veszekedés a szervezés miatt és ezt utálom. Mert ahelyett, hogy az érettségire koncentrálnánk, majd ilyen baromságokon fogunk szenvedni. De én eldöntöttem, hogy amennyire lehet, ezekből kimaradok és azokra a dolgokra fogok koncentrálni amik fontosak nekem és ők nyugodtan szenvedjenek azon hetekig, hogy szalagavatón mit táncoljunk.... Ahogy látom énis nagy hülye vagyok ám, nyár közepén már azon szenvedek, hogy mi lesz szeptembertől, ahelyett, hogy a nyaram második felét minél jobbra szervezzem. Csak ezzel is az a gond, hogy rengeteg ötletem van, csak a kivitelezésükben akadhat néhány probléma. De nem érdekel... én pozítivan fogok mindenhez hozzáállni és remélem egy nagyon szép másfél hónap áll előttem.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hidrocurt.blog.hu/api/trackback/id/tr15582045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dworfy 2008.07.27. 14:35:32

Még sok ilyen estét! Psycho Mutants és Zacc mindig remek párosítás :P

Hidrocurt · http://hidrocurt.blog.hu 2008.07.27. 19:47:20

Hát nagyon remélem, hogy sok ilyen este lesz még... bár ez csak rajtunk múllik
süti beállítások módosítása