HTML

Hidrocurt

....

Friss topikok

2008.06.14. 13:12 hidrocurt

Péntek 13!

A tegnapi nap az évzáróval kezdödött, ebben a tanévban utoljára bementem a suliba, ott szokásosan meghallgattuk az igazgató beszédét(idén egész jó dolgokat mondott). Aztán osztályfönök értékelte az évet és megkaptuk a bizonyítványt. Nem mondhatom el azt, hogy ez lett életem legjobb bizonyítványa, de elégedett vagyok vele, mert a számomra fontos tantárgyakból jól teljesítettem, a többi meg nem érdekel. Aztán elmondták, hogy mennyire nehéz lesz a következő év az érettségi miatt, de szerintem ez ilyenkor annyira fölösleges, mert most még senkit se érdekel, hogy mi lesz jövőre, majd elég lesz szeptembertől elkezdeni azon szenvedni, hogy mindjárt vége a "nyugodt" gimnazista életnek...  Amikor végre kiszabadultam a suliból, akkor rögtön megváltozott a hangulatom. Addig nagyon nyügös, ideges voltam. De amikor kiléptem az ajtón, rögtön jókedvem lett és elöször éreztem azt, hogy végre itt a nyár, nincsen semmi dolgom és végre lesz időm olyan dolgokkal foglalkozni, amiket hanyagoltam a tanév során. Délután volt egy kis összejövetel a csapattársakkal, én ezt már régóta vártam, mert ez tavaly egy nagyon jó kis buli volt. De idén katasztrófa volt, arról szólt az egész, hogy az egyik egoista hülye, aki mellesleg új ember a csapatban folyamatosan valami hülyeségről beszélt és nem tudott más szóhoz jutni. És ezt nagyon gyorsan meguntam és leléptem, igaz arról semmi infot nem kaptunk, hogy nyáron hogyan lesznek edzések, meg mikor lesz szünet, de majd csak elmondja valaki... Este ünnepeltük egyik barátom 18. szülinapját. Ennek a bulinak a szervezését szerintem kicsit túlzásba vittük, kb 20szor megbeszéltük, hogy melyik nap lesz, meg hogy mikor és tapasztalataim alapján, ha egy bulit túl sokáig szervezünk, akkor az nem szokott annyira jó lenne. Viszont ez most nem így volt:). Városban találkoztunk és beültünk egy kávézóba. Ott átadtuk az ajándékot, ami nagyon jól sikerült, mert szerintem nem is számított rá, hogy kap valamit és még örült is neki. Koktéloztunk meg beszélgettünk, aztán amikor megittuk a sexeket és orgazmusokat:) városban sétáltunk. Éjfél körül már mindenki nagyon kómás volt és elindultunk haza, én hazasétáltam és mire hazaértem, már egyáltalán nem voltam álmos szóval még kicsit zenét hallgattam aztán lefeküdtem aludni. Nagyon jó kis este volt és remélem még sok ilyen lesz a nyár folyamán

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidrocurt.blog.hu/api/trackback/id/tr80519992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása