HTML

Hidrocurt

....

Friss topikok

2008.07.10. 23:16 hidrocurt

I wish I was a camera sometimes so, I could take a picture with my mind

Sokan azt mondják, hogy mekkora egy baromság fotozni családi eseményeken, nyaralásokon és egyéb helyeken, mert hogy az ember úgyse nézi őket vissza. És ezzel az állítással valamilyen szinten egyet is értettem a ma estéig. Ma a következő dolog történt: este szokásosan MSNen beszélgettem barátaimmal, blogokat olvastam, TVztem... aztán valami oknál fogva elkezdtem keresgélni a merevlemezemen és találtam egy 'képek' mappát. Gondolkodás nélkül belementem és elkezdtem nézegetni a képeket. A képek nagyrésze családi eseményeken illetve baráti összejöveteleken készültek. És ahogy nézegettem ezeket a képeket, régi emlékek elevenedtek fel bennem. És megint rádöbbentem, hogy mennyivel egyszerübb volt minden, amikor gondtalan ovodás életemet éltem, és most annyira szivesen újraélnék pár eseményt, de sajnos erre nincsen mód. Viszont ezek a képek megvannak és bárki bármit mond, szerintem jó dolog a fotozás, mert nagyon kellemessé lehet tenni egy estét azzal, ha a régi képek újra előkerülnek...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hidrocurt.blog.hu/api/trackback/id/tr15563015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lunar (törölt) 2008.07.11. 10:16:50

Én is szeretem visszanézegetni a régi képeket, ám az igaz, hogyha száz meg száz épület van lefotózva 50 különböző szögből, az kevésbé érdekes.
Én azokat a képeket szeretem, amin emberek is vannak. Igazad van, jó dolog ezeket visszanézegetni, de néha én olyannyira visszakívánkozom a régi időkbe, hogy teljsen deprimált leszek és napokig nem tudok létezni. :-D
süti beállítások módosítása