HTML

Hidrocurt

....

Friss topikok

2008.07.03. 21:20 hidrocurt

***

Ezt a bejegyzést eddig 3szor elkezdtem. Írtam a mai napról, ami katasztrófa volt, de rájöttem, hogy tök fölösleges erről írnom. Aztán írtam a barátaimról, de úgy gondoltam, hogy egyszer majd fogok írni róluk, de még nincs itt az ideje, szóval töröltem. Aztán leírtam mindent, ami éppen eszembe jutott és amikor visszaolvastam, akkor meglepödtem, hogy én mennyi hülyeségen képes vagyok szenvedni és hogy ezt a szenvedést nem kellene másokkal megosztanom szóval ez is DELETE.

Pedig most annyira szivesen írnék valamiről, csak nem tudom hogy miről :S

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidrocurt.blog.hu/api/trackback/id/tr51552109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása