HTML

Hidrocurt

....

Friss topikok

2008.07.04. 17:14 hidrocurt

Wind of change!

Ma úgy érzem magam, mintha kicseréltek volna. Tegnap depressziós, antiszociális, hülye voltam(remélem nem bántottam meg senkit). De viszont ma reggel jó korán felébredtem, nem volt semmi bajom, max annyi, hogy ma egész nap km hiányom van és folyamatosan menni akarok valahova, és mint megtudtam ez jellemző rám, mivel nyilas vagyok(de nem olyan nyilas, mint amilyenre Lunar gondolt:D). Egyáltalán nem hiszek a horoszkópos hülyeségekben és nem is fogok, de ez most úgy tűnik, hogy igaz. Bár lehet, hogy ez annak köszönhető, hogy reggel megittam egy Red Bullt, amit soha nem szoktam inni, mert nem szeretem, de most rámjött, hogy igyak egyet. Napközben igazából nem történt semmi említésre méltó, maximum annyi, hogy beszélgettem egy rendőrrel, aki kioktatott, hogy ő nem rendőr, hanem nyomozó, mondjuk ez teljesen lényegtelen, de nagyon érdekes dolgokat mondott. Főleg arról beszélt, hogy mi fog történni holnap Pesten és érdekes volt hallani az ő szemszögéből azt, hogy hogyan is készülnek fel egy ilyen eseményre. Mert amit a híradóban mondanak azt nem hiszem el, mert az úgyis csak mese, de amit ő mondott az sokkal hihetöbbnek tűnt. De azt láttam rajta, hogy vannak olyan dolgok, amikről nem nagyon akar beszélni, mert a körülbelül 20perces beszélgetés alatt néhányszor volt olyan, hogy elkezdett mondani valamit aztán gondolom rájött, hogy hoppá erről inkább nem kellene beszélni és rögtön témát váltott és elkezdett valami teljesen lényegtelen hülyeségről beszélni. De hát mindegy ígyis jó volt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidrocurt.blog.hu/api/trackback/id/tr33553525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása