HTML

Hidrocurt

....

Friss topikok

2008.06.19. 22:33 hidrocurt

Érti ezt valaki??????

Az ember mindennap hoz döntéseket... bár gondolom most ezzel nem mondtam újat, hiszem ezt mindenki tudja. Már az is az, hogy mekkora lépésekkel haladjunk az utcán. És én eddig mindig könnyen tudtam dönteni(jelentős dolgokban is), bár azt nem mondhatom, hogy mindig helyesen döntöttem, de amikor valamit eldöntöttem, akkor azt nem változtattam meg és vállaltam az esetleges következményeket is. De most van 1 olyan dolog az életemben, ami számomra nagyon fontos lenne, de nem tudom eldönteni, hogy szükségem van e rá. És nagyon utálom, hogy ilyen határozatlan vagyok. Pedig hasonló dologban már annyiszor döntöttem, de most mégse megy és nem értem, hogy miért van ez...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidrocurt.blog.hu/api/trackback/id/tr46529883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása