HTML

Hidrocurt

....

Friss topikok

2008.07.06. 22:14 hidrocurt

Fishing on Orfű????

Ma Orfűn voltam. Egész jól éreztem magam, átúsztam keresztbe a tavat, közben 2szer majdnem elütöttek vízibiciklivel, bár ez igazából nem nagyon érdekelt, mert az úszásra koncentráltam és az nagyon jól esett. Utána feküdtem a napon és leégtem:S. Nem annyira durván, csak az benne a vicces, hogy nagyon zavarta a szememet a nap és kölcsön kértem egy napszemüveget, amiben úgy néztem ki, mint egy dongó, mivel nekik van kegyetlen nagy fekete szemük. Ezen egy jót nevettünk aztán kicsit elaludtam a napom és most a fejem úgy néz ki, hogy tök piros az egész és amit eltakart a szemüveg, ott meg fehér:D Kicsit úgy érzem magam, mintha síelésből jöttem volna haza, mert ott szokott hasonló dolog történni velem.... Na de ezek a dolgok nem is annyira lényegesek.

Én Orfűre körülbelül 10éve járok ki, gyakran fürdeni, meg régen pecáztam is elég sűrűn. És ez idő alatt nagyon megszerettem a falut és talán jobban is szeretem, mint a Balatont, bár mind a két helynek megvan a maga előnye. De ma teljesen elkeseredtem azon a képen, ami Orfűn fogadott. Egyszerüen nem értem, hogy a Mecsek szívében fekvő gyönyörű települést miért kell ennyire elhanyagolni. Főleg a Pécsi Tó körül rengeteg nagyobb részvénytársaságnak van üdülője, ezek olyanok, hogy egy saját strand és pár ház. Ezek pár éve még nagyon szépek voltak, karban voltam tartva és mindig dugig volt lelkes turistával, tehát volt élet Orfűn. De hogy ma mi van???? Gaz, más nincs csak iszonyat nagy gaz, de ez elmondható az egész településre. Nincsenek nyaralók, az üdülők üresek, vagy maximum pár nyugdíjas üldögél a parton és nosztalgiázik, hogy mennyivel jobb volt minden rendszerváltás előtt. És egyszerüen nem tudom felfogni, hogy miért kellett egy ilyen szép helyet ennyire elrontani! Bár azt így teljesen megértem, hogy miért nincsenek ott emberek, hiszen az emberek nagy része azért megy nyaralni, hogy valahol eltöltsön pár napot, kikapcsolódjon és jól érezze magát. De ahol több méter magas a fű és rohadnak az épületet, ott nem hinném hogy bárki is akarna nyaralni. Bár én sejtem, hogy miért van ez így. Azért mert így szépen lassan elértéktelenednek az orfűi telkek és akkor jön majd egy milliárdos, aki megveszi az egész falut és átépíti az egészet és akkor majd lehet mondani, hogy "adios Orfű" és lesz a helyén valami modern szar, ami a külföldieknek kiválló lesz, csak azoknak nem akiknek csinálták, mégpedig a Pécsieknek. De nem csak Orfűvel történik ez, hanem az egész országgal és Bozonak a szavaival élve, lassan gyarmat lesz az országból... És majd építenek 8aldit, 9 tescot és 6lidlt Orfűre és annyira "jó" lesz mindenkinek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidrocurt.blog.hu/api/trackback/id/tr24556297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása