HTML

Hidrocurt

....

Friss topikok

2008.06.02. 20:16 hidrocurt

Mázlista

Talán amióta itthon vagyok, ez volt a legrosszabb napon. Suliról nem is beszélek, mert abba már beletörödtem, hogy nem lesz jobb. Na de amikor kijöttem a suliból, akkor kicsit megkönnyebbültem és naívan azt hittem, hogy na akkor ma még tanulok egy kis törit aztán beülök a hüvös szobába és DVDzek. Ehhez képest hazaértem és kiderült, hogy kikell mennem Pellérdre. Na mondom, jobb ha minél előbb túl vagyok rajta és útra keltem. Lementem a hatosra, ott természetesen nagy dugó, kb 20-szal lehetett haladni, végre elértem a Tescohoz és ott kicsit már lehetett gyorsabban menni. Átmentem a körforgalmon(onnantúl 2 sávos az út) és a külső sávban mentem, mivel úgy gondoltam, hogy tök fölösleges a belsőben menni, mert ilyen hülye melegben senki sem beszámítható és talán kint biztonságosabb. Na de amikor láttam már, hogy lassan ott vagyok a pellérdi elágazásnál, akkor beakartam sorolni a belső sávban, mert csak onnan tudok lekanyarodni, természetesen rohadt sok autó jött, szóval lelassítottam kb 60-ra, ekkor azt veszem észre, hogy a kocsi elé gurul egy labda és utána fut egy kisfiú, aki gondolkodás nélkül kifut a hatosra, na én ekkor iszonyatosan megijedtem és egy rohadt nagyot fékeztem, épp hogy sikerült megállnom a gyerek elött pár centivel és még szerencsém is volt, hogy hátulról nem jött belém senki.

Megálltam a kocsival az út mellett és épp elakartam kezdeni ordítani a gyerekkel, amikor megjött az anyja és velem kezdett el ordítani, hogy miért nem figyelek jobban és örüljek, hogy nem jelent fel. Én akkor már annyira készen voltam, hogy teljesen fölöslegesnek tartottam azt, hogy elkezdek a hülye szülővel veszekedni, hogy talán jobb lenne odafigyelni a gyerekre. Szóval szó nélkül beültem a kocsiba továbbhajtottam. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidrocurt.blog.hu/api/trackback/id/tr92500045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása